HURTOWNIA RESORÓW I INNYCH CZĘŚCI
DO ZAWIESZEŃ SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH,
DOSTAWCZYCH, NACZEP I PRZYCZEP
Wydrukuj tę stronę

NOWOŚĆ

VOLVO FMX - RENAULT - Resor  przód

Volvo - Nr.OEM. 257 940, 257 941

Renault - Nr.OEM. 742 131 9747, 742 1319 748

VW Crafter SYSTEM PNEUMATYCZNY

W ofercie systemy pneumatyczne z aprobatą producenta i certyfikatem TÜV do  VW Crafter

System pasuje także do MB Sprinter

 

WZMOCNIENIE samochodów dostawczych

W ofercie wzmocnienia dodatkowymi piórami resorowymi - Ford Transit, Renault Master, MB Sprinter, VW Crafter, Fiat Ducato, Peugeot Master, Citroen Jumper, Iveco Daily, Nissan Atleon, Nissan Cabstar

Cena już od 900 netto

*oferta zawiera dodatkowe pióra, nowe strzemiona z montażem

Wzmocnienie tylnych sprężyn - cena 895 netto

oferta zawiera (kpl. poduszek+przewody+manometr z zaworem pomp.)

System pasuje do :

Fiat Scudo           07->

Peugeot Expert   07->

Citroen Dispatch 07->

Toyota Proace    16->

Nowość

W ofercie resory i systemy pneumatyczne do aut typu Pickup

Możliwość montażu na miejscu

Ford Custom

Nowość

W ofercie system pneumatyczny do FORD Custom.

Możliwość montażu na miejscu.

NOWOŚĆ

VOLVO FH EURO 6 - RENAULT - Resor  przód

Volvo - Nr.OEM. 216 33 153

Renault - Nr.OEM. 

 

Identyfikacja miechów powietrznych

Identyfikacja miechów powietrznych

1. Odczytywanie AON i numeru miecha.

Odczytaj numer na etykiecie znajdującej się na płycie oporowej (np. W01-358-9082). Jeżeli numer jest nieczytelny, odczytaj numer miechów, który zazwyczaj znajduje się bezpośrednio pod logo Firestone. Numer typu taki jak 1T15M-6 lub 22 powie ci gokładnie, jakich miechów potrzebujesz i dzięki temu będziesz mógł pominąć kroki 2 i 3. Jeżeli numer miechów jest nieczytelny, określ czy są one typu zwijalnego czy też odwracalnego porównując je do fotografii zamieszczonych w niniejszym przewodniku. Jeżeli miechy są typu odwracalnego, przejdź do kroku 2, a jeżeli zwijalnego, do kroku 3.

2. Typ odwracalny

Zmierz średnicę płyty oporowej oraz średnicę ściśniętych gumowych miechów (przy wypuszczonym powietrzu). Zauważ, że średnica ściśniętych miechów, po upływie kilku lat użytkowania, ulega niewielkiemu powiększeniu. Następnie, gdy w miechu nie ma sprężonego powietrza i jest on rozciągnięty, zmierz odległość od dołu tłoka do górnej części płyty oporowej. Po wykonaniu tych czynności przejdź do kroku 4.

 

 

 

 

6. Typ zwijalny (płyty oporowe)

Miechy stosuje się z wieloma różnymi kombinacjami płyt oporowych. Zobacz, jakie płyty oporowe posiada twój miech powietrzny / przykładowy rys. obok - rzut z góry / i - rzut z dołu oraz sprawdź typ osprzętu - patrz niżej.

 

 

3. Typ zwijalny

W pierwszej kolejności określ, bazując na rysunkach zamieszczonych w przewodniku, czy jest to poduszka pneumatyczna pdwójna lub potrójna. Następnie zmierz średnicę płyty oporowej oraz średnicę miechów w ich najszerszym miejscu ( z wypuszczonym powietrzem ) oraz porównaj te wymiary z wymiarami zamieszczonymi w tabeli dla części poduszek typu zwijalnego. Po dopasowaniu przejdź do kroku 4.

 

4. Odbojnik gumowy

Wiele poduszek pneumatycznych Airide® posiada wewnątrz gumowy odbojnik. Aby stwierdzić, czy jest on zainstalowany, ściśnij poduszkę do jej minimalnej wysokości, a następnie zmierz wysokość od płyty dolnej lub miecha do górnej płyty oporowej. Jeżeli dysponujesz poduszką typu 1T, przejdź do kroku 5 lub kroku 6, jeżeli posiadasz poduszkę typu zwijalnego.

 

5. Typ 1T (płyta oporowa i tłok)

Te same miechy stosuje się z wieloma różnymi kombinacjami płyt oporowych i tłoków, dlatego też musisz to dokładnie sprawdzić.

 

 

 

 

 

Typowy osprzęt mocujący