HURTOWNIA RESORÓW I INNYCH CZĘŚCI
DO ZAWIESZEŃ SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH,
DOSTAWCZYCH, NACZEP I PRZYCZEP
Wydrukuj tę stronę

NOWOŚĆ

VOLVO FMX - RENAULT - Resor  przód

Volvo - Nr.OEM. 257 940, 257 941

Renault - Nr.OEM. 742 131 9747, 742 1319 748

VW Crafter SYSTEM PNEUMATYCZNY

W ofercie systemy pneumatyczne z aprobatą producenta i certyfikatem TÜV do  VW Crafter

System pasuje także do MB Sprinter

 

WZMOCNIENIE samochodów dostawczych

W ofercie wzmocnienia dodatkowymi piórami resorowymi - Ford Transit, Renault Master, MB Sprinter, VW Crafter, Fiat Ducato, Peugeot Master, Citroen Jumper, Iveco Daily, Nissan Atleon, Nissan Cabstar

Cena już od 900 netto

*oferta zawiera dodatkowe pióra, nowe strzemiona z montażem

Wzmocnienie tylnych sprężyn

oferta zawiera (kpl. poduszek+przewody+manometr z zaworem pomp.)

System pasuje do :

Fiat Scudo           07->

Peugeot Expert   07->

Citroen Dispatch 07->

Toyota Proace    16->

Nowość

W ofercie resory i systemy pneumatyczne do aut typu Pickup

Możliwość montażu na miejscu

Ford Custom

Nowość

W ofercie system pneumatyczny do FORD Custom.

Możliwość montażu na miejscu.

NOWOŚĆ

VOLVO FH EURO 6 - RENAULT - Resor  przód

Volvo - Nr.OEM. 216 33 153

Renault - Nr.OEM. 

 

Strzemiona i tuleje

STRZEMIONA, TULEJE I SWORZNIE DO RESORÓW

Nieodzownym elementem dla prawidłowego funkcjonowania zawieszenia jest strzemię resora. W zależnoości od rodzaju zawieszenia,formy użytych resorów strzemię jest dostosowane zarówno pod względem kształtu jak i wytrzymałości materiału. Różnorodnośść form co pokazano na załączonym wykazie, świadczy iż należy staranie dobierać ten element zwieszenia, gdyż nieprawidłowy jego dobór będzie skutkował poważnym uszkodzeniem resorów. Należy pamiętać przy tym, iż niewłaściwie dokręcone strzemiona, czy ich niedociągnięcie po serwisie resorów jest główną przyczyną pęknięć piór resorów, zwłaszcza w okolicy śruby centralnej resora. Strzemiona, które posiada w ofercie nasza firma charakteryzują się bardzo wysoką jakością wykonania. Przeznaczone są zarówno na rynek pierwotny i wtórny.

 

Tuleje i sworznie resorów są bardzo istotnymi elementami współpracujacymi z resorem. użycie techniczne czy uszkodzenie mechaniczne tych elementów, powinno skutkować jak najszybszą ich wymianą Odwlekanie wymiany na przykład tulei będzie przyczyną uszkodzenia resora, a w konsekwencji uszkodzeniem wieszaka resora. O znaczeniu jakie przywiązują producenci resorów do właściwej jakości tych elementów świadczą chociażby prace konstrukcyjne firmy Weweler nad opracowaniem nowych rozwiązań. Efektem jest opracowany nowy typ tulei / silentblock / oraz własna koncepcja jej wciskania w ucho resora. Zagwarantowało to lepsze rozłożenie sił działających na główne pióro resora i uzyskano znaczną poprawę komfortu i stabilności jazdy pojazdu.