HURTOWNIA RESORÓW I INNYCH CZĘŚCI
DO ZAWIESZEŃ SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH,
DOSTAWCZYCH, NACZEP I PRZYCZEP
Wydrukuj tę stronę

WZMOCNIENIE samochodów dostawczych

W ofercie wzmocnienia dodatkowymi piórami resorowymi - Ford Transit, Opel Movano, Renault Master, MB Sprinter, VW Crafter, Fiat Ducato, Peugeot Master, Citroen Jumper, Iveco Daily, Nissan Atleon, Nissan Cabstar

Cena już od 900 netto

*oferta zawiera dodatkowe pióra, nowe strzemiona z montażem

Nowość

Tylko u nas w ofercie, wzmocnione systemy pneumatyczne do zabudów 8 i 10 paletowych z aprobatą producenta

Nowy VW Crafter i MAN TGE

 

 

Bezpośredni dystrybutor resorów WEWELER w Warszawie

Zaprasza do współpracy firmy transportowe, budowlane w zakresie naprawy zawieszeń w autach ciężarowych i dostawczych.

Dzięki szerokiemu asortymentowi części, doświadczonym pracownikom oraz 4 stanowiskami naprawczymi, jesteśmy w stanie szybko i na miejscu naprawić zawieszenie w każdym aucie i naczepie.

 

Strzemiona i tuleje

STRZEMIONA, TULEJE I SWORZNIE DO RESORÓW

Nieodzownym elementem dla prawidłowego funkcjonowania zawieszenia jest strzemię resora. W zależnoości od rodzaju zawieszenia,formy użytych resorów strzemię jest dostosowane zarówno pod względem kształtu jak i wytrzymałości materiału. Różnorodnośść form co pokazano na załączonym wykazie, świadczy iż należy staranie dobierać ten element zwieszenia, gdyż nieprawidłowy jego dobór będzie skutkował poważnym uszkodzeniem resorów. Należy pamiętać przy tym, iż niewłaściwie dokręcone strzemiona, czy ich niedociągnięcie po serwisie resorów jest główną przyczyną pęknięć piór resorów, zwłaszcza w okolicy śruby centralnej resora. Strzemiona, które posiada w ofercie nasza firma charakteryzują się bardzo wysoką jakością wykonania. Przeznaczone są zarówno na rynek pierwotny i wtórny.

 

Tuleje i sworznie resorów są bardzo istotnymi elementami współpracujacymi z resorem. użycie techniczne czy uszkodzenie mechaniczne tych elementów, powinno skutkować jak najszybszą ich wymianą Odwlekanie wymiany na przykład tulei będzie przyczyną uszkodzenia resora, a w konsekwencji uszkodzeniem wieszaka resora. O znaczeniu jakie przywiązują producenci resorów do właściwej jakości tych elementów świadczą chociażby prace konstrukcyjne firmy Weweler nad opracowaniem nowych rozwiązań. Efektem jest opracowany nowy typ tulei / silentblock / oraz własna koncepcja jej wciskania w ucho resora. Zagwarantowało to lepsze rozłożenie sił działających na główne pióro resora i uzyskano znaczną poprawę komfortu i stabilności jazdy pojazdu.